czwartek, 4 stycznia 2018

338. Rosegal Wishlist i Retro Steampunk Art Journal

Hej Moi Kochani ! Moje wspaniałe Perełki! Jak się miewacie? Ja ostatnio mam lekkie problemy zdrowotne i muszę iść do lekarza. Choroba tarczycy daje się mi we znaki w tym roku. Najpierw straciłam kolejną 'porcję ' włosów co powdouje u mnie duże przygnębienie bo nie wiem jak mam zakrywać łyse placki. To jeszcze zauważyłam przyrost wagi co można było zobaczyć na zdjęciach z poprzedniego posta. Jest mi bardzo miło, że mówicie że Wam się podoba moja figura, ale ja się czuję dziwnie i nieswojo w takim ciele . Przytyłam bardzo dużo w krótkim odstępie czasu, a jadłam dokładnie to samo co wcześniej i uprawiałam sport jak wcześniej. Wróciłam teraz na nowo na bezmięsną dietę, ale do lekarza i tak muszę się udać.
No, ale koniec smutów! Wczoraj nie mogłam zasnąć przez Huragan więc robiłam sobie marmurkowe pazurki a przynajmniej próbowałam. Poniżej możecie zobaczyć jakie Mani mi wyszło. Dodatkowo ozdobiłam metalowymi ozdobami, które mam od ROSEGAL. Właśnie tak sobie myślę co sobie zamówić i chyba postawie na różne dekoracje i gadżety. Oczywiście nie zabraknie pędzli do makijażu i różności z Jendnorożcem! No bo przecież jak może zabraknąć jednorożca hiihih. Zapraszam








Kochani jak wiecie jestem w DT Szuflady i miałam zaszczyt rozpocząć Nowy Rok tworząc nowe wyzwanie. Jak wiecie ja Uwielbiam trybiki, trybiczki, styl vintage/retro/ steampunk więc dlatego takie też powstało wyzwanie w Szufladzie. Poniżej możecie zobaczyć moją Inspirację, gdzie użyłam produktów ze sklepu Retrokraftshop oraz ulubionych Mediów od DecoArt . Będzie mi niezmiernie miło jak coś przygtujecie na to wyzwanie. Czekam na Wasze prace! A zgłaszać się możecie TUTAJ 






I to by było na tyle na dzisiaj :) Dajcie znać co Wam się podobało najbardziej w tym poście. Buziaczki :* 

52 komentarze:

  1. Ładne mani :) jesteś zdolna, fajne są Twoje prace :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ piękne te Twoje marmurkowe paznokcie! ps koniecznie zbadaj się u lekarza, bo symptomy o których piszesz są niepokojące :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta Twoja praca. Gratuluje dołączenia do DT,
    Szymciu wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie i Męża. oby Wam zdrówko dopisywało i radość Was nie opuszczała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje prace. Ja jeszcze do takiego poziomu nie doszłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim życzę Ci zdrowia bo to jest najważniejsze, paznokcie wyszły Ci fantastycznie, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej strasznie mi przykro że masz takie problemy z włoskami musi być jakiś sposób. Mam nadzieję że poczujesz się lepiej, a pazurki wyszły CI przepięknie bardzo mi się podobają.Pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny marmurek na pazurkach <3 Podziwiam ;) Ja u siebie takiego pięknego efektu nie umiem zrobić.
    Jeżeli chodzi o zdrowie to nie ma co odkładać, do lekarza trzeba pójść, ale mam nadzieję, że jednak będzie wszystko dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. masz śliczne paznokcie, odważne tatuaże ale do Ciebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszły te marmurkowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko cudowne :) Jak zawsze uwielbiam do Ciebie zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrówka ci życzę mam nadzieję że przestaną ci wypadać włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymaj się - badania trzeba zrobić. Sama zaczęłam bezmięsną dietę, a raczej coś mi się stało i z dnia na dzień nie mogę patrzeć na mięso i tak sobie to trwa dłużej :) Case na telefon jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna i stylowa praca :)) Cieszę się, że zaczęłaś tworzyć nowe prace. Marmurowe paznokcie są the best !!!
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia. Wszystkiego naj... w 2018r.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pazurki pierwsza klasa! A flamingowa lampa zachwycająca :)
    Pracę przepiękną stworzyłaś, cała Twoja! I te kolory, wooow!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne paznokcie! Życzę Ci dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Ty jesteś prawdziwą artystkom! Ta praca to jest mistrzostwo i uwielbiam Twoje dzieła!!! Na prawdę uwielbiam oglądać to co tworzysz w różnych dziedzinach! Gdyby tylko się dało to zleciłabym Tobie jedną robotę, może kiedyś się spełni to moje marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez mam niestety problem z tarczyca.;(
    Ale trudno nic z tym nie zrobie oprócz zaleceń lekarzy.
    Kochana pazurki wyszły piękne <33

    OdpowiedzUsuń
  19. Angeliko! Życzę Ci Przede wszystkim dobrego zdrowia, Praca Twoja Wspaniała , A Marmurki pięknie się prezentują - Kochana Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tego flaminga i jest boski - świeci ładnie. Pędzle syrenkowe również mam :)
    Cudnie wyszły Ci te paznokcie - napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne marmurki Ci wyszły :)mam te pędzle, są piękne :)sama bym chciała taki cudny kubeczek :)buziaki Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne paznokcie:) pędzle podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. o ja nie ma jak huragany widzę :-O Pazurki za to wyszły Ci nieziemsko :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała praca!!! Śliczne paznokcie!!! Dużo zdrówka życzę i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę dużo zdrowia w nowym roku! Oby jak najszybciej wróciło do normy.
    Paznokcie wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne paznokcie. O tarczyczy wiem nir wiele, ale moja byla szefowa miala ja chora i rzeczywiscie sporo utyla. Niedawno widzialam zdjecia, ze jednak duzo jej waga spadla, także trzeba być dobrej mysli.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że wszystko wróci do zdrowia i będziesz lepiej się czuć, trzymam kciuki
    Paznokcie piękne

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne paznokcie. Bardzo mi się podoba marmurkowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny marmurek Ci wyszedł Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne pazurki!
    Szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia, radości i miłości!!!
    Buziaczki:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, ale cudowna praca! Co prawda zupełnie nie mój styl, jednak naprawdę przyciąga spojrzenie i zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana mam nadzieję, że tarczyca przestanie Ci dokuczać.
    U nas też ciągle wieje i nie mogę przez to spać:/
    Piękne pazurki i wspaniała praca, ależ Ty jesteś utalentowana!:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Fleming jest genialny! Będzie piejnie wyglądał na komodzie ❤ efekt marmurka na paznokciach to dla mnie hit! Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  34. Otwieracz i kubek wyglądają mega :)4,83 10,77 1,74 11,01 7,27

    OdpowiedzUsuń
  35. Marmurek wyszedł Ci rewelacyjnie! Jestem nim zauroczona, jak i całą stylizacją i Twoimi pazurkami. Kubek z jednorożcem - chcę *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Praca piękna, masz artystyczną duszę :) Widać, że się napracowałaś, ale efekt jest zachwycający! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pazurki ostatnio styl marmurkowy jest bardzo Popularny sama muszę takich spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Dieta bezmięsna do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne mani! Te Twoje artystyczne twory są coraz lepsze! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Manicure wyszedł naprawdę pięknie! Muszę i ja w końcu się zabrać za próbę takiego wzorku z tym marmurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tarczyca??
    No nie mów - ja już mam trzy włosy na krzyż.
    odpływ ciągle zatkany, i wszędzie moje włosy.
    Musze zrobić badania sobie bo chyba niedoczynność szaleje.
    Dojrze zawsze miałam cienkie i słabe włosy to teraz jeszcze mało ich zostało.
    Musze zacząć suplementację jakimiś witaminami może wit D na początek.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie rzeczy bardzo fajne, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Howdy! Someone in my Facebook group shared this site
    with us so I came to check it out. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and
    will be tweeting this to my followers! Outstanding blog and outstanding design and
    style.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)