piątek, 16 grudnia 2016

{209} Wishlist with FashionMia - Wishlista z FashionMia

Witajcie Moje Perełeczki! Jak sie miewacie? Na Waszych Blogach widzę mnóstwo Świątecznych prac, aż Wam zazdroszczę tego Świątecznego Ducha! No, ale tak jak przyznałyście mi Kochane, nie w głowie mi święta kiedy tyle przygotowań do Ślubu hihih:)
 Dzisiaj post Modowy. Już We Wtorek są moje Urodziny i Mój Pączuś zabiera mnie na kolację, a przed tym romantycznym wieczorem zabiera mnie na wielkie zakupy. Już się doczekać nie mogę tego buszowania po sklepie. Dzisiaj robię sobie rozgrzewkę z FashionMia. FashionMia to sklep, który mieści wiele unikatowych ciuszków, które bardzo mnie zainteresowały.Sklep gwarantuję Wam wiele miłych godzin przeglądania ich propozycjii. Każdy znajdzie tam coś dla siebie.
Zajrzyjcie na link z Topami od FashionMia >>>CLICK
Zapraszam na Moją Whishlistę

Hello My Dear Perls! How are you? On your blogs I can see a lot of Xmas projects. Oh I am so Jealous, I seriously cannot make and DIY with Xmas Theme. But as you said I am living with the thing of my Wedding Day so that must be it.
Today I am posting Fashion post. I will have my Birthday on Tuesday and My Dear Simon is taking me for a romantic dinner, but before that He is taking me for a Fashion Shopping Tour. Oh I seriously cannot wait for that ! So I decide to do a little bit warm up with awesome shop, which is FashionMia. This Shop is a clothes shop, which can guarantee a perfect time searching your clothes and accessories. They do have brilliant stuff and everyone can find something very special for them self's. Love their unique clothes. Check the link with beautiful tops from  FashionMia >>>CLICK
Check my Wishlist.








Wiecie Moje Kochane, że bluzy są w mojej garderobie obowiązkowe. Pierwszą jaka znalazłam to szara z zimowymi wzorkami na rękawach. Szare bluzy są uniwersalne i mam ich parę w swojej szafie. Idealnie pasują do leginsów, jeansów czy szortów. Taką bluzę chętnie zakładam na zimowe wieczory z kubkiem herbaty w ręku, ale też świetnie się sprawdzi na wypad do sklepu w super stylu. Natomiast biała bluza wygląda świetnie z tymi dużymi guzikami. Uwielbiam dodatki, które dopełniają całość i nadają smaku naszemu wyglądowi. 
Dwie poniższe bluzy są stworzone dla mnie! Jak zobaczyłam te printy na nich oszalałam z zachwytu! Mimo, że są to motywy oklepane to je uwielbiam. Nie od dziś owe motywy towarzyszyły mi w życiu, dlatego są dla mnie szczególnie niezwykłe. Piękne Indiańskie wzory wzbudzają we mnie zachwyt i na pewno wyrażają całą mnie. 
Ostatnio pokochałam koronki. Zwykle zdarzało mi się je omijać szerokim łukiem, ale idąc za modowymi trendami postanowiłam się przekonać do nich i odziwo jestem zakochana w nich. Jeśli chcecie czuć się kobieco i seksownie zdecydowanie wybierajcie bluzki z koronkami.

As You know my Dears I Love Hoodies and Sweaters and in my wardrobe they are total Must HAVE ! This grey hoodie is so lovely I like design on the sleeves. Grey Hoodies are very unique and original. I do own a few of them in my wardrobe and they look perfect with leggins, jeans and shorts. I love wearing those hoodies in winter time but also going shopping to the town. This White Hoodie with the big Buttoms are very unique. It is simple in one way but the buttons tells everything. 
The two Sweaters below are made just for me! I adore Ethnic themes, they are awseome! Those prints are brilliant! Indian prints are very modern but they were with me form the time since I remember. Those styles are so me!
Lately I loved wearing Lace, before I thought they little bit lame but now I found out they are so feminine and sexy!




 










Widzicie tą bluzę z Mikołajem? No myślałam, że oszaleje! Hahaha jest niezwykle śmieszna, jeszcze nigdy takiej nie widziałam. Chętnie ubiorę taką na święta, może ona pobudzi we mnie Świątecznego Ducha? Ponieważ jest teraz zimno trzeba myśleć o ciepłym odzieniu. Ten płaszczyk czerwony udekorowany czarnym futerkiem jest niezwykle elegancki! Jest uszyty na fason sukienki do czego idealnie pasuje nam do stroju wieczorowego. Taki płaszcz szczególnie się sprawdzi na Sylwestrową Imprezę kiedy spędzamy owy wieczór na zewnątrz i chcemy nadal pięknie wyglądać. Na co dzień chcę zafundować sobie Militarną kurtkę, które zdecydowanie odejmuje lat i idealnie będzie pasować do Boyfriendów i długa bluza z drapieżną panterką, która w tym wydaniu bardzo mi się podoba. Oczywiście nie mogę zapomnieć o nakryciach na głowę! Kolekcjonuję czapki więc taka, z zabawnym nadrukiem będzie idealna:)
Do you see that sweater with Santa Claus?OMG!It is so class! I love it ! When I saw it I was laughing. Amazing stuff!Maybe after wearing it I will feel Xmas? This Red coat with fur inside is so beautiful! I am amazed. It's gonna be perfect for the night out on New Years Eve, especially if the night  is outside. It is perfect ! You will look classy and gorgeous! I also Love the Military Jacket which will compose perfectly with Boyfriend Jeans and that Hoodie with lampart pattern.It is very cool!



Mam nadzieję, że Mój Inspiracyjny Post Modowy się podobał. A Wy jak Perełki? Pochłoneła Was już Świąteczna gorączka zakupowa? Buziaczki Kochane :*
Okay Babies, I hope you like my Fashion Post. How about you Pearls? Are you in that shopping fever already? Kisses xxx
Don't forget to check this link with fantastic tops  FashionMia >>>CLICK




Red Prom Dresses

40 komentarzy:

  1. znalazłam kilka fajnych ciuszków, a ten płaszczyk jer śliczny, w tej drugiej wersji kolorystycznej szczególnie;)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie moja stylówa. Ale rzeczy wyglądają na dobrze zrobione. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super rzeczy bluzka z koronkowym rękawami cudo a czerwony płaszczyk.. omomo ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska czapka ! :D
    I te bluzy z piórami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ciuchy wybrałaś, szczególnie wpadł mi w oko ten sweterek z indiańskim wzorkami , jest świetny nawet i ja bym taki ubrała.
    Szymciu wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin. Pieknej romantycznej kolacji i udanych zakupów. No i żeby wszystkie Twoje marzenia się spełniły. \
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne ciuszki :) ja również bardzo lubię koronkowe bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony płaszcz jest obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Yes dear, it is :d

    In looove with red coat :D So cool :D Nice sellection :D

    NEW WISHLIST POST | Xmas Wishlist: Dear Sant, I’am a GOOD BOY.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie piszesz o modzie. Wlasnie dwa dni temu kupilam nowe buty i spodnice w krate. Nakrycia glowny uwielbiam podobnie jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego na te zbliżające się urodziny i miłego buszowania po sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga bluzka i druga bluza skradły moje serce ;) Czapka przeurocza :D Takich kocich akcentów nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy z Twojej wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no ktoś tu będzie miał bardzo udane urodzinki :) Już teraz Ci życzę wszystkiego dobrego Angeliko, spełnienia wszystkich marzeń i dalszego tworzenia dla nas tych wspaniałych prac :) A duch świąt sam się wkrótce pojawi :) Zobaczysz :D Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szymcia też uwielbiam bluzy bo są bardzo wygodne,a ta szara moim zdaniem wymiata!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, racja, przez ten cały ślub, świąt jakby nie zauważam :D Ale jak już będą dzieci to będzie inaczej ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. bluza z Mikołajem jest najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. poklikane :) pierwszy raz o tsym sklepie słyszę:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne bluzy wyszukałaś, ta z Mikołajem jest rewelacyjna - jak nie lubię tzw. "świątecznych" sweterków, to ta mnie ujęła :-)
    Czerwony płaszczyk chętnie bym założyła.
    Same serdeczności Ci przesyłam z okazji zbliżających się urodzin. Niech dobry humor nigdy Cię nie opuszcza!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy! Jak najbardziej w moim stylu :) Lubię bluzy i sweterki <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne wybrałaś rzeczy. Też lubię bluzy i w ogóle takie luźniejsze ubrania.
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love the coat and all these fun tops. Pretty selection.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się niebieski płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny ten czerwony płaszczyk:) Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się Urodzin - mam nadzieję, że ten dzień będzie dla Ciebie wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jako płaszczomaniaczka muszę napisać jak bardzo jaram się tymi, które wybrałaś. SĄ CUDNE *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks a lot :D

    great sellection as I said :D

    NEW FASHION TIPS POST | Get Your Only Own Style.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  27. mam podobnie jak Ty, lubię bluzy są wygodne :) ta z mikołajem rewelacyjna i idealna na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również uwielbiam bluzy, szczególnie jesienią i zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś nic mi nie przypadło do gustu, nie wiem czemu taka wybredna jestem ;) Oczywiście poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam, że nie pochłonęła mnie świąteczna gorączka, ale na zakupy z chęcią bym się wybrała. Te bluzy są świetne i mam już osobiście dosyć tych typowych wzorów ze sklepów, a takie ciuszki są fajne, bo rzadko spotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawa wishlista :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciuchy wglądają fajnie ciekawe jakie będziesz miała odczucia na żywo:)
    Poklikałam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjne ciuszki! (oczywiście poklikałam, powodzenia ze współpraca kochana!) przyznam szczerze, że wcześniej nie znałam tego sklepu. Mają rewelacyjnego tańczącego mikołaja obok logo, no nie mogę się na niego napatrzeć :D Wishlista super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Super rzeczy! Buziaczki przesyłam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  35. Bluza z łapaczem snów jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne ubranka :) Podobną, wojskową marynarkę kiedyś miałam. Obłędny czerwony płaszczyk :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  37. I like FashionMia, their stuff is really cool, and I love browsing it for inspiration every now and again. Love that red coat. :)

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)