czwartek, 18 lutego 2016

{148} Zakładka do Książki - wspomnienia z dzieciństwa

Witajcie Moje Kochane Perełki ! Jak się macie Kochane?Ja wspaniale otóż dostałam od Szymcia dzisiaj swojego wymarzonego Iphone ! Huraaaaa! W końcu mam telefon, który ułatwi mi funkcjonowanie:)  Jeszcze delektuję się wolnym, ale niestety ferie się kończą i od poniedziałku będzie trzeba iść do pracy. Troszkę lenia złapałam przez te dni, bo uwielbiam siedzieć w domu, ale jak już pójdę jeden dzień, drugi dzień to znowu się przyzwyczaję do rannego wstawania. Ostatnio u nas jest taka mieszana pogoda, że człowiek nadąrzyć nie może. Jak wyjdzie o dziwo jakieś słońce to jest tak mroźnie i zimno, że wychodzić się nie chce. A jak jest ciepło na dworze to leje i wieje, że mało co to głowy nie urwie! Nawet przez parę dni jakiś śnieg po pruszył co również było dla mnie zdziwieniem. No, ale dosyć gadania! Przejdę do mojej pracy jaką wykonałam. Jest nią zakładka do książki, która ma nawiązywać do czytania książek w dzieciństwie. Chciałam, żeby była delikatna, ale i wymowna, z nutą magii. Mam nadzieję, że udało mi się choć trochę zrealizować swój pomysł. Napisy nie są przypadkowe, otóż nawiązują do czytania w dzieciństwie. Postawiłam na piękną zieleń nawołującą do wiosny z odrobiną różowych dodatków. Zakładka jest płaska i tym samym funkcjonalna. Jak się Wam podoba Kochane?











Moją zakłdkę zgłaszam na Wyzwanie w 123 Scrapuj Ty >>>KLIK


Oraz na Wyzwanie w Pracownia Rękodzieła Szok>>>KLIK



Dziękuje Wam Kochane za wspaniałe komentarze pod moim poprzednim postem :) Cieszę się, że Lisek zyskał takie uznanie w Waszych oczach! A teraz czas odwiedzić Wasze blogi, Buziaczki


37 komentarzy:

  1. Sliczna zakladka, naprawdę magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze odpoczywasz....tworzysz....i pamiętaj kup szkło przeciw upadkowi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka jest fantastyczna.Tworzysz piękne rzeczy.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka!
    szczególnie podoba mi sie zmienność faktur :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka prezentuje się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale poradzilas sobie z tym wyzwaniem i stworzylas piękna zakladke, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna i zwiewna. Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty wiedziałaś!!! Zakładeczka DIY jest ROZKOSZNA. Wiesz jak się tym jaram :) hihihi Ma piekne kolory i jeszcze te koraliki na końcu! Jesteś boska! czy Ty to sprzedajesz gdzieś?? Ps a książka Bondy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki powinny być płaskie i funkcjonalne, ale też powinny być właśnie tak piękne jak Twoja, żeby jeszcze bardziej chciało się czytać :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakładka bardzo mi się podoba, gratuluję prezentu - moja prawie dorosła córka też taki prezent sobie wymarzyła, zobaczymy czy się spełni ;)) pozdrawiam cieplutko - odpoczywaj, odpoczywaj:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajkowa, magiczna zakładka :) Z taką zakładką można się zaczytać w każdej książce.
    Miłego weekendu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent, gratuluję.A zakładka super.Wypoczywaj i korzystaj z wolnych dni:))))Dziekuje za obecnośc u mnie imserdecznie pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo,bardzo mi się podoba,gdyby miała rude włosy to kojarzyłaby mi się z Anią:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach Ty moja artystko - nawet ze zwykłej zakładki potrafisz zrobić małe dzieło sztuki! Mocno ściskam i życzę Ci wspaniałego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna! Taka w Twoim stylu. Odpoczywaj póki możesz, ja już jęzor mam na wierzchu i dyszę ostatkiem sił:( Pogoda też nie wpływa na lepsze samopoczucie, bo szaro-buro, a dla urozmaicenia śnieg, deszcz, śnieg z deszczem, wiatr i tak na zmianę:(
    Pozdrawiam Szymciu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta zakładka. Z taką aż miło czytać! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham książki a to znaczy , że kocham zakładki. twoja jest cudna. Pozdrawiam i zapraszam na moje rocznicowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj to nie ciekawą macie pogodę, nie zazdroszczę.
    Zakładka super, bardzo fajnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna praca :) przypomniałaś mi moja droga te czasy, kiedy to będąc dzieckiem czytywało się do późna w nocy z latarką pod kołdrą, żeby rodzice nie widzieli ;) u mnie obowiązywała swoistego rodzaju "godzina policyjna" hihi, po niej miały światła w moim i braci pokojach zgasnąć. Gasły ;) no prawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest w stylu karty ATC, z że ta technika bardzo mi się podoba, to i Twoja zakładeczka mnie inspiruje. Dziękuję Ci bardzo za Twoją wypowiedź u mnie. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo udana i ciekawa praca.Piękna i magiczna , moją uwagę przyciąga jeszcze dodana maska roślinna ,która pięknie wygląda obok stempelka .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna, pięknie ją ozdobiłaś, na pewno uprzyjemni lekturę :)
    Czytanie w dzieciństwie miało w sobie coś magicznego, do dzisiaj wspominam, jak zaczytywałam się w Harrym Potterze. Teraz to już nie to samo, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczną zakładkę zrobiłaś i udało Ci się uchwycić wszystko co chciałaś :).

    U nas dzisiaj był rano piękny śnieg, a teraz już śladu po nim nie ma. I słychać tylko kap, kap ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe jest połączenie tego rodzaju zieleni i różu. Śliczny efekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem jak to się stało,że jeszcze nie skomentowałam tej cudnej zakładeczki :/
    10 dni minęły jak z bicza strzelił :(
    Nie nadążam sama za sobą,he he :)
    Wybacz :)
    Piękna zakładka :) Skradła me serce :)
    Podziwiam Twoje prace zawsze z zapartym tchem :) Ale Ty już o tym wiesz ;)
    Pozdrawiam i całuję mocniuchnoo :)*

    OdpowiedzUsuń
  26. tyle się tu dzieje ... aż chce się zaglądać do książki ... dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z pewnością zachęca do lektury!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna praca!Dziękuję za zabawę w Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł, cudne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)