wtorek, 1 grudnia 2015

{127} Wyniki Candy!

Witajcie Kochaniutkie Moje! W końcu nadszedł mój Kochany miesiąc -Grudzień i w końcu przychodzę do Was z wynikami Candy. Zanim jednak to zrobię to zostańcie ze mną chwilkę :)



Czemu Grudzień to mój Ukochany Miesiąc? Ach... bo to czas wielkich przygotowań, pięknego mrozu, pierwszych płatek śniegu i cudownie spędzonego czasu z najbliższą mi osobą- Moim Szymkiem i  kubkiem gorącej herbatki. Uwielbiam ten czas kiedy ja z Szymkiem wychodzimy na miasto, a wokół nas jest tyle różnych świecidełek i pięknych rzeczy. Fakt, aż się chcę kupować i czasem portfel staje się cieńszy od nabiaru zakupionych przedmiotów, jednakże dla takich chwil nie ma co martwić się jutrem :)

Ten Magiczny Miesiąc , przynosi dla mnie jeszcze coś. Coś co jest ze mną od zawsze i jak byłam mała mówiłam na siebie królową śniegu. W Grudniu są moje urodziny i to podwójne! Och tak !
Dokładnie 20 Grudnia skończę 27 lat a 21 Grudnia mój Blog będzie miał dokładnie 2 lata. Kochane Moje, nawet nie miałam pojęcia, że świat blogowy może być tak piękny, tyle radości i szczęścia może przynieść Tyle otuchy w trudnych chwilach i motywacjii na lepsze jutro. Dziękuje, że zawsze mnie wspieracie, doceniacie moje zdolności i doingujecie kiedy zabieram się za nowe techniki.
I właśnie dlatego, że zaraz mam podwójne urodzinki postanowiłam, że obdaruje w moim candy jeszcze dwie osóbki małymi drobiazgami :) Mam nadzieję, że będziecie się cieszyć.


No dobrze Kochaniutkie Moje, już nie będe Was męczyć, a tym bardziej nie będe Was męczyć statystykami ogólnymi mojego bloga hihih :) W Candy wzieło aż 42 osoby i cieszę, że komputer wygeneruje wygrane po ciężko mi wybrać bo wszystkie Was chętnie bym obdarowała!

1.nawanna
2.Justyna Ł
3.Barbara Niezgoda
4.pasjonaty małgorzaty
5.Gosia-Stare Pianino
6.Anita M
7.Czarna dama
8.Anna Iwańska
9.Danuta Kielar
10.Ewa Jurewicz
11.EDYTA L
12.Ula H.
13.anette196
14.Pawanna
15.Milena Kafka
16.Dorota ma Kota
17.Renata Walczak
18.Joanna J
19.Danka Witkowska
20.Agata Baran
21.Anna K. inspiracjewmm
22.Marta Betlej
23.Monika na hamaku
24.Anna Maria
25.blogerzaby
26.Sutasz Agi
27.karto_flana
28.Zuza
29.Izu
30.Anna Gerszendorf
31.Betka
32.Kamira90
33.raeszka
34.Anna Nowak
35.pomieszane-poplątane
36.Odtwórczo
37.Skrzydła wyobraźni
38.Poligon Domowy
39.Gosia
40.Mika
41.Iwona M.
42.nataszka280
43.agu_ ro
44.Randaksela


Główna Wygrana w Candy należy do :







3.Barbara Niezgoda

Basieńko Kochana, Gratuluję Ci z całego serca ! :) 

A dwie dodatkowe Nagrody idą do 



22.Marta Betlej


9.Danuta Kielar


Kochaniutkie Moje serdecznie Wam Gratuluję i nie mogę się doczekać jak dostaniecie ode mnie drobiazgi :) 
Dziękuje Wszystkim za wzięcie udziału w moim Candy i tym osobom, które nie wygrały tym razem życzę szczęścia następnym. Kochane Moje, dziękuje że jesteście: Buziaki :) 


23 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom, a Ciebie Szymciu gorąco pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hip, hip, hurraaaa. Szczęśliwa dziewiąteczka.
    Szymciu, nawet nie wiesz, jak się cieszę, że jestem w gronie tych wylosowanych, nawet maszyny losujące mi sprzyjają w tym roku. Nie ważne, że to tylko nagroda pocieszenia, ważne że szczęście mnie nadal nie opuszcza. Dzięki za świetną zabawę. Podkarpacie i Małopolska górą.
    Pozdrawiam Cię bardzo gorąco.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom :) Widzę, że dla Ciebie Grudzień jest wyjątkowy :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. serdecznie gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szymcia, Ty to umiesz budować emocje :) Gratuluję dziewczynom wygranych, a Tobie życzę z obu okazji spełnienia wszystkich swoich planów i marzen :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję zwyciężczyniom i Tobie za zabawę
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie było się zabawić za co dziękuję. Gratulacje dla zwyciężczyń. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szymciu dziękuję za zabawe i gratuluję dziewczynkom wygranej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Było bliziutko ale tym razem się nie udało. Serdecznie gratuluję koleżankom a Tobie Szymciu dziękuję za miłą zabawę. Mam nadzieję, że grudzień przyniesie Ci mnóstwo radości. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje i zazdraszczam zwyciężczyniom, Tobie dziękuję za zabawę i gratuluje rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  12. gratki dla dziewczyn i dzięki za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Szymko, że mogłam się pobawić i pozdrawiam Cię grudniowo. Osobiście wolę miesiące wiosenne ale tę magię grudniową, światełka, ozdoby uwielbiam:)
    Gratuluję szczęśliwej trójce wylosowanych!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to wielką radość sprawiłaś mi Kochana!!!! dziękuję baaaardzo , bardzo!!!! no i nie wiem co napisać...gratuluję pozostałym dziewczynom i dziękuję za zabawę :) Hurrrra:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje :)

    pisałam do Ciebie email ale nie wiem czy doszedł :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, dzięki za wspaniała zabawę. Zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zwariowałam z dwóch powodów Szymciu ale największą niespodzianką jest ta nagroda oraz liczba 22 - liczba moich urodzin, nikt by mi nie uwierzył , że nie czarowałam ale nie przyłożyłam do tego moich magicznych zdolności baby jagi :))
    Dziękuję :D
    Jestem wzruszona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście twoje candy to ja przegapiłam :D Gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)