poniedziałek, 22 grudnia 2014

{115}Frosty- Oil Painting

Witajcie Kochaniutkie Perełeczki! Dziękuje Wam Kochane! Do prawdy wasze komentarze dla mnie bardzo wiele znaczą i wziełam sobie to do serca aby jednak nie zawieszać bloga. Będe tutaj zaglądać w miarę możliwości. Jesteście Kochane! Bo muszę Wam się przyznać że niestety czuję się troszkę wyobcowana w blogowym świecie:( Czuję, że omija mnie bardzo wiele, ale niestety rozdwoić się nie potrafię :( Mam nadzieję, że jak tylko skończe szkołę powrócę do poprzedniego częstego blogowania. Natłok w szkole jest po prostu nie miłosierny. Ogrom nauki i roboty w przyśpieszonym tempie, czasem już nie nadążam, ale daję radę. Najważniejsze ,że mój Ukochany jest ze mnie dumny co daje mi wielką siłę. Kocham Go tak bardzo mocno! Ostatnio obkupił mnie sprzętem, farbami i moimi wymarzonymi pędzlami więc maluje na potęge :) Ostatnio udało mi się zrobić dwie rzeczy w decoupagu i chyba to będą ostatnie rzeczy jakie zrobie. Niestety już minął mi zapał do tej techniki, a szkoda bo miałam wiele uciechy z tego. Co do szydełkowania ostatnio zaczełam dziergać pled, nawet szybko mi idzie więc myśle, że w czasie świąt go skończe i go Wam pokaże. Wciąż mam zaległości w paru pracach, ale pokaże je z czasem.
Wybaczcie ,że wciąż nie odpisuję na parę maili , po porstu nie mam kochane kiedy tego zrobić. Kiedy już skończę ten rok szkolny na pewno się zrekopensuje. Niedługo mija rok mojego blogowania i powinnam zrobić Candy , jednak będe musiała je przełożyć aż na Maj lub Czerwiec bo wtedy będe miała chwilę wytchnienia. A bardzo pragnę je zrobić wyjątkowe bo będzie  ono niespodzianką. Na pewno znajdzie się tam obraz, coś z decu, szydełkowania i dużo przydasi :)
Dzisiaj przychodzę z obrazem, który dzisiaj skończyłam malować.


Przy okazjii zgłoszę ten obraz na wyzwanie w Szufladzie http://szuflada-szuflada.blogspot.ie/2014/12/otworz-szuflade-w-grudniu-oszronione.html
Bo moje góry i krzaczki są oszronione :)
Obraz namalowałam farbami olejnymi.

Dobrze Kochane, ja lecę bo chcę zajrzeć na Wasze Blogi i Martusia w poprzednim poście mi chodziło, że ja znikam a nie komentarze :) hihih
Buziaczki

A ponieważ nie wejdę tutaj już przed Świętami mimo, że w końcu już mam ferie ( jutro się zaczyna szał gotowania aaaaaa) to Kochane pragnę Wam życzyć Wesołych i Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia, aby Wasze Serduszka wypełniły się Miłością i Radością.  :*:* Wesołych !


44 komentarze:

  1. Szymciu, jak to dobrze , że wpadłas choc na chwilkę. Super , że sie odezwałaś, stęskniłam sie za Toba Twoimi pracami i Twoją pisaniną. Tak zawsze serdeczną !!!
    Obraz jest przepiekny a Twój talent ogromny !!!
    Niestety Wszystkie ostatnio narzekamy na brak czasu , ale jakos jeszcze dajemy radę ogarnąc blogi.
    Dziekuję za Życzenia i Tobie i Twojemu Szymkowi życzę zdrowcy radosnych i rodzinnych Świąt .
    Buziaczki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieny obrazek Szymciu :) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu. Bajkowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że tutaj z nami zostałaś...! Wiem co mówię, samej nie jest mi łatwo utrzymać bloga przy natłoku nauki do obrony, ale jakoś powoli daję radę;) Tak więc trzymaj się tu z nami, pozdrawiam serdecznie i głowa do góry!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny widok. Tobie również wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szymeczko, chyba jako pierwsza złożę Ci życzenia; zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt, żeby spełniły się wszystkie Twoje marzenia, a Nowy 2015 rok przyniósł Ci same dobrodziejstwa. Co prawda złożyłam u siebie ogólne życzenia wszystkim bloggerom, ale zanim zajrzysz do wszystkich, możesz do mnie nie dotrzeć;) Pozdrawiam Cię gorąco;) Buziaki;)
    P.S. Obraz przepiękny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymciu cieszę się ,że pamiętasz o mnie i mimo wszystko znalazłaś czas aby zajrzeć i zostawić słówko..
    Kochana obrazek jest cudny,aż słów brakuje.
    Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wspaniałych ,radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności w Nowym Roku :)
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie! Dużo radości, zdrowia i odpoczynku! A taki talent trzeba rozwijać, więc ucz się, ucz. Obraz przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze tak rzadko jestes ale wspaniale ze rozwijasz swoje pasje.Obraz fantastyczny.Z okazji Swiat Bozego Narodzenia rowniez duzo duzo zdrowia i milosci i wszystkiego najlepszego w nowym roku..

    OdpowiedzUsuń
  9. Szymciu jak cudownie że jesteś :) jesteś tak ciepłą i przeuroczą istotką ....kochana jak tylko możesz wpadaj, zaglądaj choćby na sekund 5 :) od Ciebie takie ciepło płynie że nie mogę aż tego wyrazić ....moja buzia śmieje się i....dla Ciebie i twojej rodziny Zdrowych pogodnych Świąt oraz pomyślności w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na rozdwajanie podobno pomaga klonowanie, ale nie próbowałam... ;-P

    Rozwijaj kochana talenta bo tychchże najwyrazniej ci nie brakuje :-)

    Wszelkiej Wesołości i Wielkiej Spokojności!
    i niech ci Mikołaj przyniesie worek z nadmiarem czasu ;-D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dobrze ze w końcu wróciłaś, obraz przepiękny, a z okazji Świąt Dla Ciebie i całej Twojej rodziny zdrowych, wesołych pełnych miłosci łask Bożych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  12. obrazek wyszedł Ci slicznie, można się wpatrywać i wpatrywać...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szymko droga, jak milo, ze pamietasz i o mnie, ze wpadlas choci na chwilke, aby zostawic slowo.Zachwycam się Twoim obrazem, jest przepiekny,mwidac, ze masz talent.Jak prawdziwy malarz.Pewno obraz bedzie prezentem i bedzie pieknie dekorowal sciany.A korzystajac z okaaji Zyczę Tobie i Twoim najblizszym Radosnych, rodzinnych i pięknych Swiat Bozego Narodzenia i wszelkiej pomyslnosici w Nowym Roku:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Szymko Tobie i Twoim najbliższym życzę szczęśliwych i spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Na te Święta życzę Ci: nadziei - by nie opuszczała; radości - by rozweselała; miłości - by obrodziła; dobroci - by zawsze była.
    Dziękuję za życzenia i pozdrawiam:)
    Obraz piękny

    OdpowiedzUsuń
  17. obraz przepiękny, cudownych świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Szymciu jak dobrze, że wróciłaś choć na maleńką chwilkę i to z takim cudnym obrazem!!
    Jest piękny i nie mogę się na niego napatrzeć:D
    Życzę Wam zdrowych i radosnych Świąt w rodzinnym gronie
    niech wasze plany i marzenia sie spełnią w Nowym Roku
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Szymciu za piękne życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę wspaniałych i pełnych wzruszeń Świąt, spędzonych w rodzinnym gronie. Przesyłam uściski.
    Ps: Obraz jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę kochana że się odezwałaś. Trzymaj się i realizuj swoje marzenia, to najważniejsze. Obraz przepiękny!!!
    Życzę Ci zdrowych i radosnych świąt i spełnienia wszystkich marzeń w nadchodzącym 2015 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaaaki piękny obraz! :)
    Zdrowych, spokojnych (!) i radosnych Świąt! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Szymciu, teraz szkoła jest najważniejsza i bez obaw nikt tu o Tobie nie zapomni!
    Obrazek śliczny!
    Życzę Ci Wesołych i Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szymko, namalowałaś niezwykle piękny obraz. Góry wyglądają jak prawdziwe. Aż mi się za nimi zatęskniło:) ....życzę Tobie i Twoim najbliższym wspaniałych, pełnych ciepła i miłości Świąt i efektywnego wypoczynku żebyś się nie przeforsowała bo za dużo na siebie brać też nie można:) pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. ♥Wesołych Świąt♥
    Obraz [przepiękny Ty to masz talent Kochana .

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny obraz. Ja sobie sprezentowałam farby, ale akrylowe, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
    Życzę Ci, abyś zawsze znalazła czas na chwilę odpoczynku ;)
    WESOŁYCH ŚWIĄT ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szymko, śliczny obraz namalowałaś, chyba tęsknisz za zimą:) Pozdrawiam i trzymam kciuki za naukę:)
    Dużo zdrowia, pomyślności, spełnienia marzeń i ciepła przy rodzinnym stole. Wszystkiego najlepszego z okazji Świat dla Ciebie i Twoich Bliskich, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem fanką Twojego talentu rysunkowo-malarskiego :D napatrzeć się nie mogę :D
    Wesołych i spokojnych Świąt, spędzonych dokładnie tak, jak sobie wymarzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę Ci zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia, żebyś mogła trochę wypocząć :) Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w Szufladowym Wyzwaniu. Pozdrawiam świątecznie. Ala :o)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziekuje za zyczenia ,Tobie tez zycze pieknych Swiat.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ piękny obraz namalowałaś:-) masz talent! podziwiam. Wesołych Świąt Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdrowych spokojnych świąt kochana dla ciebie oraz twych bliskich życzy Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana Tobie i Twoim najbliższym również życzę wszystkiego co najlepsze na te święta :)
    A obraz.... - mowę mi z zachwytu odjęło, piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  34. Szymciu i spokoju troszkę i wytchnienia i radości z tworzenia :D
    Buziaki świąteczne kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudny obrazek!!!! Dziękuję za życzenia i pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kochana obraz jest Cudny cudny i cudny :))
    Wszystkiego dobrego w 2015roku :))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. Obrazek jest piękny. Masz talent!
    A na zdjęcie pledu czekam z niecierpliwością :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nastrojowy bardzo, piękny. Dziękujemy za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten obraz jest przepiękny i taki mroźny. Rozwijaj się a później wracaj i chwal się! A na ten nowy rok :)

    Życzę Ci aby ten nowy rok pozwolił Ci odkryć w sobie te pokłady energii,
    które gdzieś tam przysnęły i czekają na obudzenie,
    aby miłość nie opuszczała Twojego domu,
    a jeśli jej w nim jeszcze nie ma weszła i się rozsiadła.
    Abyś w pośpiechu uciekającego czasu wiedziała, że nie jesteś sama
    położyła dłoń na czyjejś dłoni i w ciężkich momentach mogła się po prostu wypłakać.
    A potem wstać i góry przenosić.

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Szymko, Obraz świetny, widać, ze nie marnujesz czasu w szkole:) Dobrze, ze nie zrezygnowałaś z bloga, bo bez ciebie byłoby pusto:)
    Życzę ci w Nowym Roku siły i radości, spełnienia wszystkich marzeń, pragnień i zamierzeń i rozwijaj się dalej, a no i jeszcze rzyczę ci, oby czas się dla ciebie rozciągał, żebyś miała chwile wytchnienia również. Samych radosnych dni:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gdzieś mi uciekł Twój post ale nadrabiam. Kochana obrazek jest rewelacyjny, zawsze chciałam tak malować i obwiesić sobie dom takimi dziełami ale los przydzielił mi grzebanie w papierkach, cieszę się że choć u Ciebie mogę podziwiać takie piękne krajobrazy :) Życzę Ci w nowym roku dużo zdrowia, siły i czasu, trzymaj się ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniały widoczek! Masz talent. :) Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  43. PIĘKNY, niesamowicie magiczny krajobraz. No powie Ci, że masz talent!!! Wszystkiego dobrego i mam nadzieję, że wrócisz niebawem do nas!:)Pozdrawiam ciepło i pozytywne fluidy wysyłam:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)