środa, 26 listopada 2014

{114}Niektóre prace do Galerii

Witajcie Kochane! Niestety tylko jestem na chwilkę...tak na prawdę aby się zameldować, że żyję. Brak czasu i snu to ostatnio moja zmora, ale niestety chyba już tak musi być. Wybaczcie,że nie odpisuję na maile, ale często zapominam to zobić, albo już jestem zbyt zmęczona :( Zastanawiam się nad zawieszeniem mojego bloga:( Smutno mi okropnie , ale teraz nastały u mnie inne piorytety niestety....Zaglądam na wasze blogi bardzo często, ale neistety ładowanie się kmentarzy zbyt wiele czasu mi zajmuję i tak znika bez śladu :( ... tęskno mi do szydełkowania....












27 komentarzy:

  1. Jakie piękne prace! Brakuje mi Ciebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie marud piękne prace tworzysz, musisz je też na blogu publikować ,więc nie powinnaś go zawieszać, może nie czesto skoro nie masz czasu ale powinnas

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nie nie nie zawieszaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Masz chwilkę pisz, to normalne że są sprawy ważne i ważniejsze ....piękne prace :) Jeśli twoje komentarze znikają ....możliwe że masz stary komputer a technika idzie tak do przodu że 2 czy 3 letni komp to staruszek....., ostatnio miałam problem z ekranem 1/3 ekranu ciemna ....w punkcie nie mieli części zamiennej bo to taki stary .....och .....wybierając ewentualnie sprzęt popatrz jak silna jest wbudowana karta wifi to też może wpływać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusia Mój komp ms 3 miesięca o szybkość jego się nie żalę ale niesety chodziło mi o to że wgrywanie się strony choćby to miało trwać i sekunde to narazi enie moge sobie na to pozwolić:( Buziaczki i dziękuje za wsparcie :*

      Usuń
  4. Zazdroszczę Ci talentu, wspaniałe prace, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana dasz radę, są rzeczy ważne i ważniejsze. jeszcze przyjdzie czas gdy odetchniesz i wrócisz do nas ze zdwojonymi siłami, a mu ty będziemy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, jejku! trochę napłodziłaś :-)
    fajne lwisko, papug jak żywy... pięknie.

    Szymuś, nie zawieszaj się,
    po prostu wpadaj i pokaż, że coś tam się u ciebie dzieje,
    jak się zmienią priorytety to wrócisz do wirtuala :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie Twoje paluszki malują i rysują , tworzą:)
    Szymko rozumiem brak czasu , przerwa od blogowania każdemu dobrze zrobi ale zaraz zawieszać(?)
    Miło jak czasem napiszesz coś i pokarzesz swoje dzieła. Podziwiam:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Papuga przepiękna, zresztą wszystkie Twoje prace są bardzo ładne! Rozwijaj ten swój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bywa i tak...wpadaj i nie zawieszaj bloga.Piekne prace.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic na siłę. Widać, że pięknie tworzysz, więc nie próżnujesz. Może wszystko się poukłada i będziesz wolniejsza. Zdrówka Ci życzę byś wszystko potrafiła ogarnąć. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadaj jak bedziesz miała czas i pokazuj swoje dzieła,bo ja z zazdrością,ale i z podziwem na nie patrzę;)
    Kochana dziękuję Ci jeszcze raz za prezent;)
    Jesteś wielka i brakuje tutaj ciebie.
    Buziaki ogromne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutka Ilonko nie masz za co dziękować, chciałam Ci podarowac czastke siebie :*

      Usuń
  12. Szymciu kochana, nie zawieszaj bloga, tylko wpadaj od czasu do czasu i pokazuj swoje cudowne prace!!
    buziaki i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana my też za Tobą tęsknimy ale wiadomo komentarze to nie wszystko :) Cieszę się że dałaś znać że żyjesz choć jak można przeczytać jesteś strasznie wymęczona. Bloga nie zawieszaj, jak odwiedzisz go raz w miesiącu i pokażesz kilka malunków też będzie miło bo obrazy są fantastyczne. Szczególnie spodobały mi się szczurek, tygrys i papuga- boskie malunki :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ z Ciebie zdolna bestyjka :-)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Szymciu WRACAJ !!!!!!! strasznie Ciebie brakuje. To jest niemozliwe że tak całkiem nie miec czasu, wszyscy mają choc troszeczkę :-)
    Rysunki odjazdowe, są , masz zolnści nieamowite.
    Buziaczki dla Was Robaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi teskno za Toba Aniulka :( sie porobilo , tez wlasnie nie ogarniam tego jak mozna nie miec czasu na nic :( Buziaczki Kochan a

      Usuń
  17. Piękne prace :) Szkoda, że jesteś tak rzadko z nami, ale takie jest już życie, że czasem trzeba coś poświęcić na rzecz czegoś innego, ważniejszego. Pozdrawiam ciepło i życzę ci samych sukcesów na drodze artystycznej :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te prace! Masz ogromny talent, więc on ma priorytet. Wykorzystaj to, zajrzyj czasem i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet się nie waż zawieszać bloga, nie rób tego, możesz publikować i raz na rok ale bądź, brakuje tu Ciebie bardzo. Pokazuj swoje prace, bo rozwijasz się, pięknie malujesz, a wiesz, że nie dam rady pojechać na Twoją wystawę do Irlandii, tylko tu mogę podziwiać Twój talent. Z całego serca cieplutko pozdrawiam kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne prace , też mam nadzieję ze jednak czasem cos tu się pojawi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. No włąśnie moja kochana Szymciu że tylko na chwilkę - prace piękne - gratulujeci tak zaszczytnej roli w galerii - wyłałam kilka meili - cztery wróciły - nic nie rozumię - no cóż będę cierpliwie czekać na jakąkolwiek wiadomość od ciebie - buziole ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne prace ! Szczurek jest cudny! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Szymciu nie zawieszaj :(
    Bądź kiedy masz siły i pamiętaj , że my jesteśmy :D
    Ja jestem bez kompa a mogę tylko pisać kiedy mój jest w pracy a kiedy przychodzi muszę mu go oddać więc znam ból :(
    Szymciu dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne prace.Super podziwiam.

    Niech te Święta
    Tak wspaniałe `` . __/_._
    będą całe ``````` _).♥ (_
    jakby z bajek `````` ●
    Niechaj gwiazdka ``,●,●,
    z nieba leci ``````,●,*,●,
    niech Mikołaj ````,●,*,*,●,
    tuli dzieci ``````,●,*,*,*,●,
    Biały puch `````,●,*,*,*,*,●,
    niech z ```````,●,*,*,*,*,*,●,
    nieba ```````,●,*,*,*,*,*,*,●,
    spada ````````````█|█`````
    niechaj piesek●●¤ۣۜ๘(¯`♥´¯)¤ۣۜ๘●●
    ``````__/_._`` w nocy gada
    ``````_).♥ (_``.Niech choinka
    ````````.● `````pachnie pięknie
    ```````,●,●, ```no i radość
    ``````,●,*,●,` będzie wszędzie !
    `````,●,*,*,●,
    ````,●,*,*,*,●, ….niech biały opłatek
    ```,●,*,*,*,*,●, ``w dłoni nie drży
    ``,●,*,*,*,*,*,●, `z lęku jak z zimna
    `,●,*,*,*,*,*,*,●, ```niech drży
    ```````█|█````` szczęściem
    ●•●¤ۣۜ๘(¯`♥´¯)¤ۣۜ๘●•● wzruszony!!
    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)