środa, 29 października 2014

{113}Rysunek Angelina Jolie

Witajcie Kochane Perełki! Jestem, ale znowu tylko na chwilkę:( Mam teraz ferie w szkole więc staram się w miarę możliwości odpoczywać, aczkolwiek i to wydaje się być nie wykonalne. Niestety, ale szkoła wygrała ze mną...nie jestem w stanie prowadzić bloga tak jak kiedyś...Myślałam,że chociaż raz w tygodniu uda mi się zajrzeć i chociaż spojrzeć na wasze cuda, ale niestety nie mam szans. Mam mnóstwo obowiązków i roboty. Natłok pracy w szkole jest okrutny, do tego wszystko idzie w szybkim tępię z powodu nabiaru nakładu nauki do danego nam czasu. No nic trzeba to przetrwać! Podejrzewam,że pewnie na blogu pojawię zapewne przed świętam:( Mam nadzieję,że mi się uda, jednakże straciłam w to wiarę.Szykuję teraz swoje prace do Galerii gdyż zostałam poproszona o sprzedaż i wystawę swoich prac. No i właśnie , kolejna robótka wpadła.Co do robótek...jest słabo. Nic nie robię niestety,czasami tylko uda mi się wyskrobać karteczkę dla Digi Scrap.Jestem również w tworzeniu własnej strony internetowej i na prawdę ledwo nadążam:(. Kurczę nawet na pocztę nie mam kiedy iść, a paczki czekają. Wybaczcie mi Kochane, mam nadzieję, że o mnie nie zapomniałyście.... Jutro sobie pooglądam wasze blogi i poczytam co u Was. Mam nadzieję,że wszystko dobrze.Trzymajcie się Kochane :* A teraz rysunek Angeliny Jolie i trochę scrapów;)





I karteczka dla mojej Ukochanej Mamusi <3


Zapraszam na kolejne wyzwanie w Digi Scrap http://digi-scrappl.blogspot.ie/ Moja isnpiracja pojawi się w krótce:)


55 komentarzy:

  1. Szymko jestem pod wielkim wrażeniem, ślicznie malujesz, bardzo, karteczka urocza, mama na pewno sie zachwyci, co do szkoły to ciesz się ,że możesz uczyć się tego co lubisz, to ważne, świetnie że bedziesz miała wystawę i sprzdaż swojeprace, w koncu fajnie jest żyć z tego co się lubi

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje rysunki Szymciu są niesamowite. Czasami tak bywa że trzeba wybierać co ważniejsze. Najważniejsze, że realizujesz swoje marzenia. Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Perełeczko !!!!
    śliczne rysunki !!!!
    kartka równie urocza!!!!!
    buziaki ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Ty jednak żyjesz :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hurrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaa......gratulacje gratulacje do tej wystawy koniecznie pokaż Nam te prace!!!!!!!!!!!!!! i wracaj w miarę możliwości pozdrawiamy Ciebie cieplutko!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana powalasz mnie swoim talentem! Szkoda, że tak Ci się wszystko naraz zwala, bo to człowieka czasem przytłacza, taka ciągła bieganina i totalny brak czasu. Ale już wkrótce święta to sobie trochę odpoczniesz :) Czekamy w takim razie za kolejnym wpisem, choćby krótkim ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ciężki masz czas kochana, ale wierzę że jakoś to przetrwasz. Warto się przemęczyć bo to zapewne zaowocuje w przyszłości. My o Tobie pamiętamy i spokojnie tu na Ciebie czekamy. A Ty rób swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne rysunki :) I fajnie, ze zagaldazs znow do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szymuś Angelina wymiata- no po prostu cudny rysunek i napatrzeć się nie mogę !! ale i reszta Twoich prac jest cudna.
    Pozdrawiam cieplutko i odpoczywaj kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szymciu dobrze,że od czasu do czasu wpadniesz na bloga i napiszesz,że żyjesz.Kochana Twoje rusunki moę ogladać godzniami,masz do tego dar niewątpliwie,pięknie rysujesz,malujesz a i śliczne karteczki potrafisz wyczarować .
    Pozdrawiam Cię gorąco i trzymam kciuki za szkołę,tylko proszę same piąteczki dostawać haha,no ewentualnie 4 dopuszczam od czasu do czasu haha.
    Trzymaj sie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ty masz talent , rysunki zachwycają:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna karteczka ...jak zawsze wszystko tu ladne .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Angelina jak żywa. Ladne rysunki, karteczka dla mamy również.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne obrazki Szymciu. I karteczka cudna.
    U mnie też było na poczatku trudno pogodzić prace i robótki, ale treaz już jakoś idzie. Mam nadzieję, że Tobie też d0brze pójdzie i wszystko się ułoży i wrócisz do nas szybciutko :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńka same pokazujesz!! a portret A.J. perfekcyjnie dopracowałaś. Trzymaj się, dasz radę co nas nie zabije..itd. :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie rysujesz; kartka piękna.
    Nie martw się, dasz radę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka przepiękna! Widać że włożyłaś w nią całe swoje serducho. Rysunki śliczne.
    Trzymaj się Kobietko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szymciu Kochana, szkoła Cię nam zabrała, ale trudno... czas szybko zleci...
    Uwielbiam Angelinę Jolie, mogłabym się w nią wpatrywać i wpatrywać, a Ty mi dzisiaj taki cudny rysunek zaserwowałaś... pięknie dziękuję :-)
    Serdecznie pozdrawiam, buziaczki ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne są te rysunki. To jest naprawdę talent bo tak rysować to się nie da nauczyć. Z tym to się człowiek już musi urodzić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rysunki i karteczka! Widzę, że Twoja kariera rozwija się, to dobrze pomimo natłoku zajęć! Jesteś młoda i wierzę , że sobie poradzisz. Trzymam kciuki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, że nie zapomniałam! Mam nadzieję, że pomimo tego natłoku jesteś zadowolona z tego co robisz i nie żałujesz wyboru. Jeśli tak właśnie jest to cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "sto lat niemało" zwykł mawiać nasz dziadek, i miał rację
    wszystko ma swoj czas,
    teraz masz szkołe i inne zajęcia, skończysz, zajmiesz się czymś innym,
    ważne aby nie łapać wszystkich srok za ogon bo nic w ręku nie zostanie...

    ale od czasu do czasu , dawaj znak życia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przede wszystkim gratuluję Ci wystawy w Galerii :) Rysunki piękne, Angelina wyszła Ci genialnie. Ja o Tobie nie zapomniałam :) pozdrawiam i życzę Ci dalszych sukcesów :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Szymciu
    Cieszę się , że się odezwałaś , bo już zaczęłam się martwic co się z Tobą dzieje.
    Jakaś dziwna Ta twoja szkoła,kto to widział, żeby zabierac cały wolny czas swoim uczniom !!! Ja stanowczo protestuję. Tyla Ci wszędzie było, takie mialas plany a tu klapa .
    No wiem że szkoła wazniejsza ale smutno bez Ciebie na blogach. mam nadzieję , że to stan przejściowy .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietne te rysunki, a sam wiem ile to pracy wymaga... I tym bardziej ciesze sie, ze zajrzalas do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty zdolna bestio! pokazuj więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Szymeczko! Cieszę się, że znalazłaś chociaż chwileczkę, żeby do nas napisać;) Rozumiem, że brak czasu nie pozwala Ci na zaglądanie do nas... Ale przyjdzie czas, że znowu będziesz z nami. Cóż mogę powiedzieć ze swojej strony.... Jedynie to, że cierpliwie będę czekała na ten moment, kiedy skończy się szkoła i wreszcie znajdziesz czas dla nas;) Zresztą, każda z nas ma swoje sprawy, problemy, dlatego rozumiem Cię doskonale;) I pomimo, że nie ma Cię codziennie, czy raz w tygodniu - pamiętamy o Tobie;) Ma na swoim blogu Twoją ikonkę i zawsze widzę, czy jesteś;) Pozdrawiam Cię gorąco i życzę samych sukcesów w szkole;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, przez te rozmyślania nad brakiem Twojego czasu, zapomniałam o pochwalę Twoich prac... Są fantastyczne! Nie żartuję, tylko piszę poważnie;) Geniusz z Ciebie Szymeczko;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szymciu piękna Angelina. Pięknie rysujesz, jestem pod wrażeniem:) ))
    Kratka dla Mamy jest śliczna. Wyobrażam sobie radość mamy.
    Jeżeli chodzi o czas to Cie rozumiem ale ja nie chodzę do szkoły i nie nadążam:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Szymko, no widzisz ja też dawno u Ciebie nie byłam, bo u mnie też przewrót i czasu mało i wszystko "do góry nogami". Ale Ty mimo braku czasu radzisz sobie świetnie ! Na blogu piękne prace . Wiem , że dasz radę !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Super biedrona... biedronki ze wsząd atakują.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szymciu, O Twoim rysunku wszyscy juz powiedzieli wszystko, jest wspaniałe. Piękne prace. Ucz się i nie patrz na tę stronę Twojego życia ze smutkiem, są priorytety, a gdy osiągniesz w swojej nauce cel, wtedy dopiero będziesz z siebie zadowolona. I będzie czas na bloga, robótki i tworki. Pozdrawiam Cię i bardzo dziękuję, że mimo tylu zajęć, zagladnęłas do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko idzie przetrwać, dasz sobie Skarbie radę ze wszystkim, ja bardzo chętnie poszłabym na Twoją wystawę, szkoda, że to tak daleko. Rysunek zachwyca, masz wielki talent, to grzech żeby go nie rozwijać, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Angelina w Twoim wykonaniu jest wspaniała! Zresztą jak pozostałe prace. Cieszę się, że mogę tutaj zajrzeć i podziwiać tak ogromny talent. Karteczka bardzo ładna, delikatna, idealna...
    A co do szkoły to życzę sukcesów. Wiem jak to bywa, gdy wiele spraw na raz trzeba pogodzić. Nie zawsze się to udaje, więc nieraz lepiej coś sobie odpuścić, a później do tego wrócić:) pozdrawiam cieplutko a i gratuluję świetnej propozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Angelina jak żywa. Fajnie Cię znowu czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wystawy, trzymam kciuki.
    Biedronka jest cudna, ja dopiero opanowuje posługiwanie się kolorami ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje rysunki są niesamowite przepiękne takie dopracowane jak żywe uwielbiam je, gratuluję galerii i czekam na twoją stronę. Szkoła teraz daje ci w kość ale dzięki niej potem zyskasz. U mnie nic ciekawego jak to kura domowa. Ja pamiętam o prezenciku dla ciebie ale pewnie wyrobię się dopiero na święta. Ściskam Diana

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow niesamowity rysunek! Szczęka mi opada na widok Twoich prac. Są niesamowite!
    Niestety w życiu tak to jest. Częsty nawal obowiązków to zmora, która i mnie odtyka ostatnimi czasy...
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rysunek jest super.
    A czasem tak niestety bywa, że czasu brak na wszystko. Wytrwałości Ci życzę w tym ciągłym biegu. I zwolnij czasem, odpocznij... Trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  40. jej, jestem pod mega wrażeniem, genialnie rysujesz :) Angelina Jolie jak żywa! mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Te rysunki są PIĘKNE! Trzymaj się i brnij do przodu, tutaj zawsze będziesz miała do kogo wrócić, bo takiego talentu się nie zapomina! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety nie da się wszystkiego w życiu pogodzić. Są sprawy ważne i ważniejsze, coś trzeba poświęcić. Najważniejsze, żeby się spełniać. Powodzenia kochana w szkole i z galeriowymi wyczynami. Twoje prace są fantastyczne !!!! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę talentu, szkic jest śliczny, Angelina powinna Cię poznać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, Angelina Jolie wyszła ci przepięknie! Niesamowite jaki masz talent :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Rysunki są rewelacyjne :)))
    kartka śliczna i na pewno się bardzo podobała Mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. karteczka dla mamusi jest cudowna moja perełko - cieszę się że masz nowe zajęcie że ci się poszczęściło a ten rysunek jest bniesamowicie piękny - moja Szymciu napisałam do ciebie meila kilka dni temu i nic nie piszesz - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj Szymko:) Widzę, że nie tylko ja nie mam czasu na bloga. Pięknie rysujesz, Papa

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepraszam, że pisze tutaj i trochę to jak spam, ale zmieniłam adres swojego bloga :) Teraz jestem pod adresem www.mama-kreatywna.pl
    Także jeśli chcesz być na bieżąco z wpisami musisz u siebie zmienić też ten adres w obserwowanych, bo www.mojmalyswiat1.blogspot już jest nieaktywny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Wspaniałe prace! Ślicznie rysujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne rysunki:) Masz talent, więc fajnie, że go możesz szlifować w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne rysunki Gratuluje!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajnie, że znalazłaś czas na podzielenie się takimi cudnymi pracami.
    Angelina Angeliną, ale ta biedronka mnie wprost urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)