wtorek, 2 września 2014

{109}Zawieszka z filcu w stylu Marynistycznym

Witam Perełeczki Kochane! Nie wiem czy pamiętacie, ale parę miesięcy temu dokładnie w czerwcu miałam Wam o czymś powiedzieć...No i w końcu nadszedł ten czas:) Wybaczcie,że byłam taka tajemnicza, ale jeszcze nie znałam wyników. Otóż dostałam się do Collegu na Art,Craft and Design. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu i już byłam na pierwszych zajęciach. Właśnie pracuję nad projektem, który nam zadano do zrobienia. Jestem już troszkę zmęczona bo pracuję nad tymi projektami od wczoraj wieczór.Jak już je zrobię to wam je pokażę:) W każdym razie Kochane Moje muszę Was powiadomić,że nie będzie mnie na blogerze tak często....W związku z moją odpowiedzialnością DT w Digi Scrap i pracami domowymi z Collegu , nie będe mogła brać udziału w zabawie u Danusi i bywać tak często u Was :( Na pewno w weekend będe  do Was zaglądać i komentować Wasze dzieła, mam nadzieje,że mi wybaczycie ale niestety tym razem doba mi nie wystarczy na ogarnięcie wszystkiego:(No i to by było na tyle w tym temacie.
Ostatnio w wolnej chwili miałam ochotę uszyć coś z filcu. Uwielbiam styl Marynistyczny i zachciało mi się zrobić zawieszkę z ulubionymi motywami mojego Ukochanego.






Moją zawieszkę zgłaszam na wyzwanie w http://szuflada-szuflada.blogspot.ie/2014/08/otworz-szuflade-w-lipcu.html



Jeszcze muszę się pochwalić cudeńkami jakie dostałam.
Pan śpioszek od Mojej Kochanej Honoratki <3


A do tego dostałam kamienie Polskiego Diamentu  i wycinki z dziurkacza, które są mi niezmiernie potrzebne. Dziękuje mój Aniele :*

I dostałam przemiłą niespodziankę od Edytki , która mi się odwdzięczyła za grafikę jaką dla niej zrobiłam. Kochana zrobiłaś mi ogromną radość tymi Aniołkami. Są prześliczne ! Już wiszą na ścianie w salonie. A najlepsze było to,że jak rozpakowywaliśmy paczuszkę z Mężem to on otworzył chłopczyka a ja dziewczynkę hihih. Cudownie ! Dziękuje Kochana!


Obydwie Kochane piękności mi przysłałyście za co dziękuje ślicznie :*
Zmykam Perełeczki , trzymajcie się i postaram się dzisiaj do Was zajrzeć , buziaczki :*


48 komentarzy:

  1. Super niespodzianka! I gratuluję dostania się do collegu ! Spełniaj swoje marzenia i się dalej rozwijaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednym słowem ostatnio u Ciebie same fajne rzeczy, bo i dobre wiadomości i super prezenciki, oby tak dalej. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje gratulacje, dt, szkoła, i wszystkie śliczności które tworzysz, rewelacja, a prezenty cudne dostałaś, aniołki Edytki cudne i ślimak poduchowiec to Ci po prostu "zazdraszczam" i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Miła Szymko gratuluję Ci gorąco dostania się do takiej fantastycznej szkoły !!! Trzymam kciuki i czekam na prezentowanie prac szkolnych :) Sama też bym tak mogła mieć... Super różności dostałaś... to bardzo miłe.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje dostania sie do tak prestizowej szkoly :) Na pewno sobie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymciu gratuluje Ci ogromnie!!!! Zawieszka super :-)
    Bardzo się cieszę że aniołki doleciały całe...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana serdecznie Ci gratuluję i trzymam mocno kciuki za Twoj projekt.Mam nadzieję, ze bedzie wymarzony i taki jak chcesz.Raz jeszcze Ci gratuluję Dt i raz jeszcze dziękuję za wspanialy prezent.Sciskam Cie serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. ty w ogóle ostatnio straszna konspirantka jesteś! :-)

    gratki, trzymam za ciebie kciuki,
    ogarniaj najpierw to co najważniejsze a my będziemy czekać na naszych blogach, nigdzie się nie wybieramy ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Rozsiadłam się u Ciebie i wyjść nie mogę, tak tutaj pięknie, tworzysz cudeńka. Gratuluje wyróżnień, i dostania się doCollegu, nauki nigdy dosyć, Zdrówka Tobie i mężowi. Jestem już twoim obserwatorem i będę tu wpadać. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Czekam na zdjecie projektu! A zawieszka jest urocza, wpisuje się w temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje kochana!!! Życzę Ci dużo wytrwałości !!!! Czekam z niecierpliwością na Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymciu cieszę się bardzo że udało Ci sie dostać na wymarzone studia , tym bardziej że uczyć sie będziesz tego co uwielbiasz robić. To dopiero gratka. Mam nadzieję że będziesz nam pokazywać Twoje prace jakie będziesz ta robić. GRATULUJĘ !!!
    No i mowisz że Cie nie bedzie na blogach ;-( a to bardzo smutna wiadomość , no ale cóżw doba ma tylko 24 h i ja to rozumiem. Powodzenia kochana na ty collegu !!
    A zawieszka śliczna i pewno Szymek zadowolony !!
    Buziaczki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  13. GRATULACJE......a zawieszka super!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. kapitalna zawieszka :) szczególnie kotwica Ci świetnie wyszła :)
    gratuluję dostania się do collegu :* i przepiękne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to cudna wiadomość - gratuluję i trzymam kciuki , no i pewnie niebawem zobaczymy efekty Twojej pracy
    zawieszka pełna uroku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję z całego serducha!
    Ja już też powoli odpadam, papierzyska mnie przygniatają:(
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, to wspaniała wiadomość! :) Kolejna Twoja praca jest rewelacyjna, mijaka bardzo zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szymciu jakże się cieszę razem z Tobą ,super.Młoda jesteś to wiedzę wchłoniesz jak gąbka,także ucz się pilnie i zaskakuj nas tymi nowościami jakie wbiją Ci do głowy.
    Kochana o zabawę się nie martw,zawsze możesz dołączyć w wolnej chwili,jeśli Ci kolor podpasuje,a ,ja osobiście będę czekać na tak fajną i zdolną artystkę jak Ty.
    Całuski kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No tak a zapomniałam napisać ,że zawieszka wyszła bardzo fajnie i wygląda optymistycznie,
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No jasne, że Ci wybaczamy, bo rzeczywiście czasu nie będziesz miała zbyt wiele... No i oczywiście gratuluję Ci Szymeczko;) A prezenciki cudowne tak samo, jak Twoja zawieszka;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to masz możliwość rozwoju i talent nie będzie się kisił w szufladzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje Ci Szymciu!!!! Rozwijaj swoje marzenia i talenty!!! Zawieszka jest piękna , prezenty urocze:) Zal, że będzie Cię mniej ale najważniejsze jest to , co robisz więc bywaj tu tylko dla relaksu i chociaż czasami kiedy będziesz mogła zaglądaj.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. I Ty się zachwycasz moimi filcowymi tworami?! Dziewczyno Tobie to wychodzi o wiele lepiej niż mi! Tak perfekcyjnie i dokładnie, zresztą i sam pomysł bardzo kreatywny! Ślicznie, jestem ciekawa kiedy ja dojdę do takiej perfekcji i dokładności ;) Widzę, że Twoje talenty są tak wszechstronne, że czego się nie tkniesz to tworzysz cuda :) Kochana, jak ja Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Szymciu cieszę się razem z Tobą:))) Gratuluję!!! Jesteś twórcza, kreatywna, masz talencik i to nie jeden:))) Ucz się pilnie;), rozwijaj swoją pasję a na kolejne owocki Twojej pracy twórczej będę czekała:)
    Twoja zawieszka w tym stylu wygląda świetnie:) Prezenciki otrzymałaś śliczne. A czasu każdy ma chyba teraz coraz mniej:( - jakoś doba ma tylko 24h.
    Pozdrowienia i buziaczki śle Ci Perełeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje....Gratulacje....Gratulacje:) Piękne podareczki ...Napisz co tam ciekawego Ciebie uczą bo aż jestem ciekawa:) u nas z tego co kojarzę bardziej plastyczne, architektura .....ciekawi mnie temat:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale to pięknie zrobiłaś i te żółte nici super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna zawieszka, podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna zawieszka gratuluję Ci kochana.Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! a zawieszka super!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję,gratuluję :))
    Już teraz jestes zdolna bestia,a jak się jeszcze podszkolisz,to aż boję się mysleć;)
    Dzisiaj znowu pokazałaś kolejny talent,więc już jestem pewna,że możesz wszystko;)Zawieszka jest piękna i pomysłowa.
    Śliczne prezenty dostałaś,slimorek słodki,ale ja się rozpłynęłam nad solniaczkami.Zawsze powtarzam,że podobają mi się figurki w stanie surowym,niemalowane,ale widuję je tylko kiedy autorka pokazuje je przed dokończeniem.Ta parka jest cudna ,bo jest w moich wymarzonych barwach.
    Buziaki przesyłam i ściskam mocno;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje, suuuuuper:)))
    Zawieszka fantastyczna,
    pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  33. no moja najukochańszaszymciu prezenty śliczne dostałąśa ślimakja się w nim zakochałąm jaktylko go zobaczyłąmi cieszę sięze masz tego śpioszkabo gtotak jakby był u mnie równoczesninie -ślicznie wykonaąłś te zawieszki - buziaki ślę Mamcia Marii

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się ten marynistyczny styl! Marzy mi się kiedyś pokój dziecinny w stylu marynistycznym, ale pewnie jak doczekam własnego lokum to dzieci już z domu pójdą ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. wow!!!
    serdeczne gratulacje moja droga ...
    ogromnie się cieszę razem z Tobą Twoim sukcesem ...
    wiem że skończysz go z wyróżnieniem bo i naczej być nie może a ja już od dziś Tobie kibicuję :)))))))))))))))))))))))))))))))
    jakbyś miała chwilkę to chciałabym Cię prosić o zdjęcie profilowe na mojego lirycznego bloga:))))
    buziole ogromniaste:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję!!!! cieszę się razem z Tobą, a zawieszka świetnie Ci wyszLa. Pozdrawiam i życzę powodzenia w College :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję kochana tej wspaniałej wiadomości, ucz się i spełniaj marzenia. Szkoda że będzie Cię tu mniej ale wszystkie cierpimy na superszybkie mijanie wolnego czasu więc rozumiem. Zawieszka bardzo ładna i ciekawa a zdobyczki superowe :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. A Ty tajemnicz Skarbeczku jesteś nawet słówkiem nie pisnęłaś że do szkoły idziesz:-), bardzo się cieszę i w ogóle trzymam kciuki żeby Ci się tam wiodło, uczyć się tego co jest pasją to przyjemność. Liczę, że będziesz nas zaskakiwać swoimi nowymi pomysłami. Będzie mi smutno że mniej na blogu będziesz ale ucz się to dużo ważniejsze. A zawieszka świetna :-) buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, że możesz spełniać swoje marzenia :) serdecznie gratuluję i życzę sukcesów na uczelni :)
    zawieszka bardzo klimatyczna i iście morska :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniała wiadomość! Zyczę powodzenia w nauce, myślę,że ta nauka będzie Ci się bardzo podobała:) Cudownie! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluję bardzo ...szkol się pilnie ..potem nas nauczysz ..

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje rowniez.uwielbiam do ciebie zagladac...buzka

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję - będziesz wkrótce artystką z dyplomem :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ogromnie się cieszę talenciarko jedna :D
    Gratuluję z całego serducha :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję dostania się do szkoły a prezenty dostałaś wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  46. Prezenty prezentami, gratuluję Ci z całego serca. Super, taka możliwość to bajka, cieszę się razem z Tobą. Wspaniale. w PL nie ma tak ciekawie :D oby Ci się wiodło!

    OdpowiedzUsuń
  47. Cuda! Filc to jednak wdzięczne tworzywo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)