czwartek, 15 maja 2014

{70}Serduszkowy Tag

Witam Kochane Moje ! Na sam poczatek tak jak tradycyjnie chcialabym podziekowac wam wszystkim za obecnosc na mym blogu. Wierzcie mi, ze sprawiacie mi wielka radosc i ucieche swoja obecnoscia na moim blogu. Rowniez chcialbym serdecznie wszystkim za wszystkie glosy jakie oddalyscie na mnie w wyzwaniu u Danusiu. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy ! Aniulka powiadomila mnie dzisiaj, ze zajelam V miejsce. To dla mnie duze wyroznienie. Nie dziwie sie, ze nie wygralam gdyz konkurencja byla za wysoka do moich mozliwosci. Nie jestem taka uzdolniona jak moje kolezanki blogowe. W kazdym razie dziekuje wszystkim tym, ktorzy o mnie pamietali ! Jestem wam ogromnie wdzieczna.
Dzisiaj jestem szczegolnie pelna radosci! Spotkala mnie dzisiaj bardzo, ale to bardzo wesola wiadomosc z czego prze ogromnie sie ciesze bo bylo to moim celem w zyciu :) We wrzesniu powinno sie wszystko wyklarowac tak tez by nie zapeszac calych szczegolow nie zdradzam, ale jak juz bede miala pewnosc ze wszystko jest tak jak mialo byc to powiem wam wiecej :)
Mam mnostwo prac do pokazania i pare turtoriali. Dzisiaj przedstawiam wam Milosnego i Serduszkowego Tag'a, ktorego zglaszam na wyzwanie u http://skarbnica-pomyslow.blogspot.ie/2014/05/majowe-wyzwanie-dwutygodniowe.html







Tag wykonany z przydasiowych moich rzeczy. Na tagu znajduja sie 3 motywy serca.



A teraz lece ! Trzymajcie za mnie kciuki kochane ! Oby sie wszystko udalo ! Buziaczki

35 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy tag i ciekawa interpretacja. Życzę Ci powodzenia w tym tajemniczym przedsięwzięciu i w wyzwaniu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu!Mam nadzieje ze wszystko sie uda ! Buzka :)

      Usuń
  2. Cieszę się że spotkało Cię coś miłego, opowiesz jak już będzie wiadomo na pewno żeby nie zapeszać. Kolejne piękne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Sylwio :) Juz bym chciala sie podzielic ta nowina, ale jeszcze sie wstrzymam :) Buziaczki kochana :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny tag :)
    No i oczywiście kochana mocno trzymam kciuki, żeby spełniło sie to o czym marzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochaniutka za zyczonka !!!Buziaczki sle :)

      Usuń
  4. Trzymam kciuki z całych sił:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag i życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Spełnienia marzeń i tylko radości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymciu kochana potwierdzam 5 miejsce ,możesz być szczęśliwa i dumna z siebie,że tak dobrze Ci poszło.Od tego liczenia punktów dostawałam już oczopląsu,oj księgową to ja nie mogłabym być za żadne skarby.Gratuluję :))
    Jeśli idzie o ten tag to moje zdanie jest podobne jak poprzedniczek ,Ciekawa interpretacja i to mi się podoba.
    Trzymam kciuki za Twoje plany i ciekawość mnie zżera co tam wykombinowałaś .
    Buziaki na resztę dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz kochaniutka Moja niedlugo sie dowiesz! Chetnie bym juz zdradzila o co chodzi, ale nie chce zapeszyc ;) Jeszcze bedziesz musiala niestety poczekac z moja nowinka, ale mysle, ze mi wybaczysz hihih. Nie dziwie sie ,z e dostalas oczoplasu od tych wszystkich cyferek! Mnie tez zapewne by sie do przydazylo hihih. Dziekuje za odwiedzinki Kochaniutka :)

      Usuń
  7. Gratulacje i powodzenia w nowym wyzwaniu, alez Ty jesteś aktywna kobieto!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz taka moja natura Kochaniutka :) Ma to swoje plusy i minusy hihihi

      Usuń
  8. świetne prace:) i nie gratuluję, zęby nie zapeszyć, ale trzymam mocno kciuki:) i powodzenie w wyzwaniach
    pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Renatko choc moze powinnam nie dziekowac;) Ale akurat to sie u mnie nigdy nie sprawdzalo hihihi zawsze dziekowac musze :*

      Usuń
  9. Twoje prace zawsze robione są z sercem, a to dzisiejsze serduszko jest tego najlepszym dowodem! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłośc to temat dla Ciebie;)))Ty taka zakochana,że zrobienie pracy w takim klimacie to pestka;)
    Śliczna zawiecha,z sercem zrobiona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ilonka ! :* Bardzo mi milo ze tak mowisz! Bardzo sie ciesze :) Dziekuje jeszcze raz !

      Usuń
  11. Ja ci serce drogie gratuluję piątego miejsca - ty takie piekne rzeczy robisz - Szymciu serdecznie ci dziękuje za tak piękne słowa które do mnie napisałaś aż się ciepło na sercu robi jak ktoś tak szczerze napisze - a zawieszka jest rewelacyjna - buziaczki ci śle i nie mi tu taka skromna - hihihi Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty jestes kochana Marii ! Jestes cudowna ! Na prawde potrafisz uszczesliwic czlowieka :) Dziekuje ze jestes ! Na prawde wiele dla mnie znaczy to wszystko co mowisz, a ja zawsze prawde mowie :* Buziaczki Kochaniutka :*

      Usuń
  12. Tag świetny. Jak zwykle mi się podoba :).
    Powodzenia :*.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szymciu ty jestes niemozliwa , ale masz tempo tych swoich prac, nadążyć za Toba trudno !!!. A te serduszka urocze są. Mam nadzieje że Ci sie powiedzie w wyzwaniu. Piętego miejsca Ci serdecznie gratuluję, bo ja uważam że znaleźć sie w pierwszej piątce tak szacownego grona to wielki zaszczyt!!!. A jaka motywacja do dalszej pracy . Pozdrówka serdeczne i zmykam walczyć z moim świecznikiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih dziekuje Aniula Moja :* zobaczymy jak powiedzie sie w wyzwaniu, ale mam nadzieje ze 'to cos' na co czekam sie powiedzie:) Buziaczki Kochana

      Usuń
  14. Szymeczko Kochana, jesteś zupełnie niesamowita, masz talent, niezwykły i nie chcę więcej czytać, że masz mniejszy talent od innych, masz OGROMNY TALENT! Podejrzewam, że te serca będą dedykowane Twojemu Mężowi, bo takiej wielkiej miłości często sie nie spotyka! Trzymam kciuki za Twoje wyzwanie, będę śledzić wyniki i jestem pewna, że Twoja praca będzie prześliczna, tak, jak poprzednie!
    Sciskam Cię cieplutko, Kochana!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniulka , jestes Kochana ! Mega mnie pod budowalas gdyz czasem miewam chwile slabosci. Dziekuje ze jestes ! Jejciu nawet nie wiesz jak jestem Tobie wdzieczna za Te slowa , az buzia od razu mi sie usmiechnela. Kochana jestes do prawdy i sciskam Ciebie z calego swojego serduszka i przesylam buziaczki bo na prawde az nie moge przestac czytac Twojej wypowiedzi bo wierz mi, ze dala mi wiele radosci. Dziekuje Anius :*

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi się Twój miłosny tag.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna praca,dziekujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała praca, piękny tag..Trzymam kciuki!:)I będę trzymać dalej, bo masz niesamowity talenet!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejciu kochana !!! Zaczerwienilam sie ! Bo taki komentarz dostac od mistrzyni scrapek i kartek to dla mnie wielkie komplement !! Dziekuje :*:*:*

      Usuń
  18. Świetna praca :) Dziękujemy za wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)